jueves, 27 de febrero de 2014

Febrer d'Hivern

Febrer començava i un dels diumenges vam anar al cine a veure la ''Lego Pel·lícula'', van ser canvis d'última hora, ja que en principi, amb els rossinyols de Banyoles s'havia planejat d'anar a la neu aquell cap de setmana, però al final la pel·lícula va ser una bona elecció. Aquella tarda fins i tot vam poder veure el rodatge d'una pel·lícula en directe, que tractava de cavallers i princeses en l'època medieval.  


Al final la sortida a la neu va ser el dia 16, i desafortunadament jo tenia un compromís important i no hi vaig poder anar. Vaig demanar-li a un altre mentor que si podia portar a en Tao al cotxe, que li feia molta il·lusió, i així ho vam fer, vam decidir de compartir gastos i ell va poder disfrutar del dia amb els mentors i mentorats.

El cap de setmana passat van ser uns dies molts durs de feina, jo treballo en un càtering i realitzavem tots els àpats dels artistes del circ internacional de Figueres, però vaig poder organitzar-me i portar a en Tao al circ. Abans d'anar al circ ens vam acostar al càtering, la nau on jo treballo, i li vaig poder ensenyar totesl les cuines, cambres de congelació i una mica tot el que fem. Ell m'ha comentat en més d'una ocasió que li agradaria ser cuiner, vaig pensar que la idea de portar-lo a la meva feina li faria gràcia. 

Les actuacions del circ van ser per per deixar amb la boca oberta, impressionant.

Passin i vegin, la dona contorsionista, l'home volador, els trapezistes...

Parapaximba.ximba,ximba....





No hay comentarios:

Publicar un comentario